Peruutus-, palautus- ja valitusoikeus

Palautus

Joululahjaksi ostetut varusteet ja vaatteet voidaan palauttaa 31.1.2025 asti.

Fitnesstukusta tehdyillä tuotetilauksilla on aina 14 päivän palautusoikeus, palautusaika lasketaan tuotteen vastaanottamisesta. Tuotesettien yhteydessä palautusoikeutta voidaan hyödyntää ainoastaan kokonaiseen tuotesettiin, Fitnesstukku ei hyväksy pakettihintaan ostetun setin osapalautusta (voit palauttaa avaamattoman tuotesetin kokonaisuudessaan). Mikäli olet ostanut The Box -tuotteen, sovelletaan palautusoikeutta ainoastaan avaamattomaan pakettiin.

Rekisteröi palautuksesi palautuslomakkeellamme, tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua. Huomaathan, että tuotevaihdon yhteydessä tilaat haluamasi uuden tuotteen itse, emme käsittele automaattisia vaihtoja, palautetusta tuotteesta tehdään aina takaisinmaksu. Uusi tilaus tehdään ajankohtaisella hinnalla. Hintoja ei ole mahdollista muuttaa jälkikäteen.

Huomioithan poikkeukset palautusoikeudessa alla.

Näin palautat tuotteet Fitnesstukulle

  1. Jos haluat palauttaa tilauksestasi yhden tai useamman tuotteen, rekisteröi palautus ”Oman tilin” kautta kohdasta ”Palautus” tai verkkosivumme alareunasta, Asiakaspalvelun alta löytyvän Palautuslomakkeen avulla.
  2. Täytä tilausnumerosi sekä tilauksen yhteydessä käyttämäsi sähköpostiosoite, ”Jatka lomakkeeseen”.
  3. Merkitse tuote, jonka haluat palauttaa.
  4. Valitse palautuksen tyypiksi ”Palautus” ja klikkaa sitten ”Lähetä”.
  5. Kun olet rekisteröinyt palautuksesi, päädyt vahvistussivulle, josta saat myös tulostettua palautustarran. Ota asiakaspalveluumme yhteyttä, mikäli sinulla ei ole tulostusmahdollisuutta.
  6. Kiinnitä palautustarra paketin päälle ja vie se lähimmälle Postin toimipisteelle.
  7. Saat palautetusta tuotteesta takaisinmaksun, kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi. Takaisinmaksu tehdään tilauksen yhteydessä käyttämälläsi maksutavalla.
  8. Käytäthän palautustarraa lähetykseen, palautus on näin sinulle maksuton. Fitnesstukulla ei ole mahdollisuutta korvata muulla tavoin lähetyn palautuksen postikuluja.

Palautusoikeus ei koske seuraavia tuotteita:

  • tuotteet, joiden sinetti tai pakkaus on vaurioitunut
  • tuotteet, jotka voivat nopeasti pilaantua tai vanhentua
  • elektroniikka: hierontapistoolit, joiden sinetti on rikottu, in-ear -korvakuulokkeet ja muut kuulokkeet, joiden sinetti on rikottu
  • intiimituotteet
  • tuotteet, joilla on erilliset tilausehdot

Ota asiakaspalveluumme yhteyttä, jos et ole varma voitko palauttaa tuotteesi.

Takaisinmaksu

Takaisinmaksuprosessi alkaa heti, kun saat sähköpostitse vahvistuksen vastaanotetusta ja hyväksytystä palautuksesta.

  • Maksukortti: 3-5 arkipäivää. Maksu palautuu samalle kortille, jota käytettiin tilauksen maksamiseen.
  • Verkkopankkimaksu: 5-10 arkipäivää. Maksu palautuu samalle tilille, jolta tilaus on maksettu.
  • Klarna lasku: Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, laskuusi tehdään hyvitys ja Klarna lähettää sinulle päivitetyn laskun. Klarna ottaa sinuun sähköpostitse yhteyttä mahdollista takaisinmaksua koskien.
  • Alennuskoodit & Lahjakortit: Jos olet käyttänyt tilauksesi yhteydessä alennuskoodin, ei koodi aktivoidu uudelleen. Jos olet käyttänyt tilauksesi yhteydessä lahjakortin, saat luodaan sinulle uusi lahjakortti ja saat sen sähköpostitse.

Reklamaatiot

Mikäli olet vastaanottanut virheellisiä tai vaurioituneita tuotteita, tulee ne reklamoida niin pian, kuin mahdollista. Reklamoitu tuote on normaalisti lähetettävä takaisin, elintarvikkeiden kohdalla myös kuvatodiste vauriosta voi riittää.

Pidätämme oikeuden veloittaa palauttamattomista tuotteista, mikäli olet vastaanottanut myös korvaavan tuotteen.

Näin reklamoit tuotteet Fitnesstukulle:

  1. Rekisteröi reklamaatio ”Oman tilin” kautta kohdasta ”Palautus” tai verkkosivumme alareunasta, Asiakaspalvelun alta löytyvän Palautuslomakkeen avulla.
  2. Täytä tilausnumerosi sekä tilauksen yhteydessä käyttämäsi sähköpostiosoite, ”Jatka lomakkeeseen”.
  3. Merkitse reklamoitavat tuotteet.
  4. Valitse palautuksen tyypiksi ”Reklamaatio”, ilmoita reklamaation syy ja klikkaa sitten ”Lähetä”.
  5. Mikäli et halua korvaavaa tuotetta tilalle, valitse tyypiksi ”Palautus” ja ilmoita reklamaation syy kommenttikentässä.
  6. Esimerkiksi vaurioituneen lähetyksen yhteydessä voi olla hyödyllistä lähettää meille kuvia palautuslomakkeen kautta. Ilmoita mielellään sähköpostiviestissä tilausnumerosi.
  7. Sujuvampaa käsittelyä varten kirjoita mielellään lisätietoja kommenttikenttään.
  8. Mikäli sinulle on toimitettu väärä tuote, saat reklamaation rekisteröimisen jälkeen vahvistussivulla palautustarran tulostuslinkin. Palauta väärä tuote esimerkiksi uuden paketin noudon yhteydessä.
  9. Kun reklamaatiosi on käsitelty, lähetämme sinulle korvaavan tuotteen. Saat sähköpostitse vahvistuksen, kun uusi lähetys on matkalla.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua reklamaation rekisteröimisessä.